Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, viikko 15/2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Yle Uutiset 20.30ma20:29983 000818 000
2.Urheiluruutuma20:55659 000691 000
3.Yle Uutiset 18.00su18:00735 000661 000
4.Yle Uutiset alueeltasito18:23644 000560 000
5.Yle Uutiset 17.00su17:00590 000560 000
6.Kovan viikon iltala21:01722 000543 000
7.A-studioma21:00717 000496 000
8.Syyttäjäsu19:29824 000495 000
9.Puoli seitsemänma18:30573 000471 000
10.Yle uutiset erikoislähetys: Iran iski Israeliinsu17:10880 000450 000
11.A-Talkto21:05822 000427 000
12.MOTma20:00595 000426 000
13.Yle Uutiset viittomakielelläsu16:55486 000418 000
14.Isä Brown ja hänen laumansake17:10513 000381 000
15.McDonald & Doddsla19:40715 000373 000
16.Yle Uutisetma21:45352 000360 000
17.Eduskunnan kyselytuntito16:00684 000339 000
18.Perjantaipe21:05641 000320 000
19.Näin kirjaudut Yle Areenan sovellukseen älytelevisto17:55352 000319 000
20.Avara luonto: Planeettamme Maa IIIla18:45661 000300 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.