Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, tammikuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Rocky Mountain Railroad Episode 3ke17.1.2018 21:0022 00017 0000 %1 %
2.Gold Rush (Season 8) Eclipsedti23.1.2018 21:0020 00015 0000 %1 %
3.Alaska: The Last Frontier (Season 7) Epiti2.1.2018 22:0021 00015 0000 %1 %
4.Gold Rush (Season 8) Beyond The Wallti30.1.2018 21:0024 00014 0000 %1 %
5.Railroad Alaska (Season 3) Ice Rescueto25.1.2018 14:0012 00012 0000 %3 %
6.Wheeler Dealers (Season 14a) Saab 96ma29.1.2018 21:0022 00012 0000 %1 %
7.Gold Rush (Season 8) Devil's Finer, Theti2.1.2018 21:0024 00012 0000 %1 %
8.Buying Alaska (Season 3a) Timber Homessu7.1.2018 09:0413 00011 0000 %2 %
9.Buying Alaska (Season 3a) Episode 12su14.1.2018 09:3515 00011 0000 %2 %
10.Deadliest Catch (Season 12) Proving Grouto18.1.2018 11:0015 00010 0000 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.