Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle Teema, vuosi 2012
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 759 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Tuntematon sotilas (12)to6.12.2012 17:001 158 000500 00010 %23 %
2.Onnen maala9.6.2012 21:08404 000293 0006 %16 %
3.Juhannusjunape22.6.2012 21:30798 000279 0006 %30 %
4.Silkkitie 30 päivässäke4.1.2012 21:00356 000255 0005 %10 %
5.Punaisten lyhtyjen kaksoset (16)la8.9.2012 21:00566 000248 0005 %13 %
6.Tuntematon sotilas (12)to6.12.2012 21:00863 000239 0005 %14 %
7.Kino: Käki (12)ke4.1.2012 21:45466 000226 0005 %15 %
8.Kino Suomi: Talvisota (12)to22.11.2012 21:50586 000205 0004 %21 %
9.Pekka Puupää kesälaitumella (S)la23.6.2012 21:00419 000202 0004 %13 %
10.Venäjän halki 30 päivässäsu30.12.2012 15:06280 000201 0004 %20 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.