Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Joukkueviestikilpailusu22.2.2015 15:161 260 000955 00020 %67 %
2.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)la28.2.2015 13:551 294 000940 00020 %76 %
3.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailula21.2.2015 15:271 365 000929 00019 %68 %
4.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailula21.2.2015 13:571 123 000815 00017 %71 %
5.Hiihdon MM: Joukkeviestikarsintasu22.2.2015 13:241 289 000794 00016 %65 %
6.Hiihdon MM: Miesten viestipe27.2.2015 14:231 205 000781 00016 %78 %
7.Hiihdon MM: Naisten viestito26.2.2015 14:231 032 000732 00015 %78 %
8.Hiihdon MM: Naisten 10 km (v)ti24.2.2015 14:26957 000721 00015 %76 %
9.Talvistudiola28.2.2015 15:44841 000702 00015 %62 %
10.Hiihdon MM: Sprinttihiihdotto19.2.2015 16:07868 000690 00014 %63 %
11.Uuden Musiikin Kilpailu : Uuden Musiikin Kilpailula28.2.2015 21:001 301 000668 00014 %33 %
12.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajosu8.2.2015 13:57828 000665 00014 %64 %
13.Hiihdon MM: Miesten 15 km (v)ke25.2.2015 14:201 005 000649 00013 %74 %
14.Hiihdon MM: Yhdistetyn viestihiihtosu22.2.2015 16:51944 000634 00013 %44 %
15.Hiihdon MM: Miesten mäkikilpailula21.2.2015 17:271 183 000617 00013 %39 %
16.Syke (12)ke11.2.2015 21:00724 000563 00012 %25 %
17.Hiihdon SM su1.2.2015 10:32855 000536 00011 %53 %
18.Hiihdon MM: Yhdistetyn hiihtoto26.2.2015 16:04762 000497 00010 %52 %
19.Hiihdon MM: Yhdistetyn joukkuesprinttihiihtola28.2.2015 16:53843 000494 00010 %42 %
20.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkala14.2.2015 12:11717 000456 0009 %57 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.