Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajokilpailusu6.3.2016 16:301 059 000705 00014 %48 %
2.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtökilpailusu13.3.2016 13:49942 000673 00013 %64 %
3.Syke (12)ke23.3.2016 21:00760 000623 00012 %27 %
4.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailula19.3.2016 13:41757 000603 00012 %68 %
5.Ampumahiihdon MM : Naisten pikakilpailula5.3.2016 15:15968 000536 00010 %50 %
6.Ampumahiihdon MM : Miesten yhteislähtökilpailusu13.3.2016 16:50714 000484 0009 %36 %
7.Ampumahiihdon MM : Miesten takaa-ajokilpailusu6.3.2016 14:20654 000457 0009 %51 %
8.Ampumahiihdon MM : Miesten viestila12.3.2016 16:20681 000390 0007 %37 %
9.Ampumahiihdon MM : Naisten viestipe11.3.2016 16:20708 000378 0007 %36 %
10.A2-ilta: Turvattomuus-iltake2.3.2016 21:30837 000373 0007 %23 %
11.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkato17.3.2016 15:05598 000367 0007 %55 %
12.Ampumahiihdon MM : Miesten pikakilpailula5.3.2016 12:15557 000354 0007 %57 %
13.Satuhäätma28.3.2016 21:00514 000347 0007 %15 %
14.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajokilpailula19.3.2016 15:19479 000333 0006 %41 %
15.Ampumahiihdon MM : Naisten normaalimatkake9.3.2016 13:48572 000315 0006 %55 %
16.Uusi Päiväke9.3.2016 20:00385 000303 0006 %17 %
17.Urheiluviikonloppula5.3.2016 15:01368 000302 0006 %39 %
18.Yle Uutisetke30.3.2016 21:50292 000294 0006 %14 %
19.Ampumahiihdon MM : Sekaviestito3.3.2016 16:18553 000285 0005 %27 %
20.Ampumahiihdon MC: Miesten pikamatkape18.3.2016 15:10422 000270 0005 %49 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.