Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Asiaohjelmat, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.AkuuttiYLE TV1ma23.2.2015 18:30818 000674 00014 %41 %
2.MOT: Bensowin säätiön ryöstöYLE TV1ma2.2.2015 20:00835 000645 00013 %32 %
3.100 päivää ilman viinaaYLE TV1su1.2.2015 18:45916 000624 00013 %36 %
4.MOT: Ääniä perus-SuomestaYLE TV1ma23.2.2015 20:00766 000613 00013 %29 %
5.MOT: Jäteparonin likabisnesYLE TV1ma9.2.2015 19:59784 000561 00012 %28 %
6.Suomi on venäläinenYLE TV1su1.2.2015 18:15725 000556 00012 %34 %
7.Arto NybergYLE TV1su22.2.2015 18:45784 000550 00011 %29 %
8.Puoli seitsemänYLE TV1ti3.2.2015 18:30693 000530 00011 %36 %
9.KuningaskuluttajaYLE TV1to12.2.2015 20:00719 000512 00011 %27 %
10.Pullopostia lapsuudestaYLE TV1ti17.2.2015 20:00627 000496 00010 %24 %
11.Dokumenttiprojekti: Kuka piru pimeässä näkee (SYLE TV1ma2.2.2015 21:30757 000492 00010 %27 %
12.Avara luonto: Kesytön Arabia YLE TV1la7.2.2015 18:45805 000478 00010 %32 %
13.MOT: Kun lähteen suoja murtuuYLE TV1ma16.2.2015 20:00611 000457 0009 %23 %
14.Korkki kiinniYLE TV1ti3.2.2015 20:00628 000423 0009 %21 %
15.Kaukasia 30 päivässäYLE Teemake4.2.2015 21:00547 000420 0009 %19 %
16.YhteisvastuukeräysYLE TV1la21.2.2015 20:25369 000418 0009 %19 %
17.Avara luonto: Korvakoirat YLE TV1la21.2.2015 18:45697 000401 0008 %22 %
18.Historia: Iivana Julma YLE TV1ma2.2.2015 19:00711 000400 0008 %22 %
19.Mitä tänään syötäisiin? (3. es.)MTV3ti3.2.2015 17:55350 000387 0008 %29 %
20.Erikoiset merenelävätYLE TV1la14.2.2015 19:36357 000387 0008 %22 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.