Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, huhtikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.UrheiluruutuYLE TV1ma6.4.2015 20:45857 000871 00018 %43 %
2.MTV Sport UutisetMTV3ma6.4.2015 19:09566 000534 00011 %34 %
3.Euro Hockey Tour: Tshekki - SuomiMTV3pe24.4.2015 19:41627 000447 0009 %28 %
4.SM-liiga: Kärpät - Tappara, 1. finaalu jNelonenke15.4.2015 21:01497 000362 0008 %16 %
5.Formula 1: Bahrainin osakilpailuMTV MAXsu19.4.2015 17:53455 000331 0007 %20 %
6.Jalkapallon Mestarien liiga YLE TV2ti14.4.2015 21:35739 000325 0007 %22 %
7.SM-liiga: Kärpät - Tappara, 1. finaaliNelonenke15.4.2015 18:15794 000286 0006 %17 %
8.SM-liigan 2. semifinaali Lukko - TapparaNelonenla4.4.2015 19:12495 000271 0006 %18 %
9.SM-liiga: Kärpät - Tappara, 3. finaaliNelonenla18.4.2015 15:54698 000262 0005 %27 %
10.MTV Sport: F1 ExtraMTV3su12.4.2015 19:17262 000232 0005 %13 %
11.Formula 1: Kiinan GPMTV MAXsu12.4.2015 08:52333 000229 0005 %34 %
12.MTV Sport: Leijona ExtraMTV3la18.4.2015 19:17238 000222 0005 %16 %
13.Formula 1: osakilpailuMTV3su12.4.2015 14:50337 000212 0004 %26 %
14.Formula 1: vapaat harjoituksetMTV3pe10.4.2015 22:36308 000179 0004 %15 %
15.Formula 1: Bahrainin aika-ajotMTV MAXla18.4.2015 17:53282 000170 0004 %13 %
16.Formula 1: aika-ajotMTV3la18.4.2015 21:02355 000149 0003 %8 %
17.Formula 1: Kiinan aika-ajotMTV MAXla11.4.2015 09:52196 000139 0003 %28 %
18.Jääkiekon U18 MM-kisat: USA - SuomiMTV MAXsu26.4.2015 19:57288 000137 0003 %8 %
19.MTV Sport: F1 Lähtösuora MTV MAXsu19.4.2015 17:28189 000136 0003 %12 %
20.Muodostelmaluistelun MM : Muodostelmaluistelun MMYLE TV2la11.4.2015 18:01263 000135 0003 %13 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.