Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, helmikuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 842 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.UrheiluruutuYLE TV1ma22.2.2016 20:55873 000887 00018 %44 %
2.Salpausselän kisat: Hiihdon MCYLE TV2su21.2.2016 11:48851 000532 00011 %57 %
3.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2pe12.2.2016 20:00814 000511 00011 %23 %
4.MTV Sport UutisetMTV3la6.2.2016 22:25472 000399 0008 %22 %
5.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkaYLE TV2pe5.2.2016 20:10840 000385 0008 %19 %
6.Salpausselän kisat: Mäkihypyn MCYLE TV2su21.2.2016 15:52801 000376 0008 %31 %
7.Salpausselän kisat: Yhdistetyn MCYLE TV2su21.2.2016 14:24614 000357 0007 %40 %
8.UrheiluviikonloppuYLE TV2su21.2.2016 15:33421 000355 0007 %38 %
9.MotorSportYLE TV2la20.2.2016 15:25424 000329 0007 %42 %
10.Jääkiekon EHT: SWE - FINYLE TV2to11.2.2016 19:301 023 000326 0007 %16 %
11.Yleisurheilun SMYLE TV2la27.2.2016 16:30702 000320 0007 %28 %
12.Jalkapallon Mestarien liiga : Arsenal - BarcelonaYLE TV2ti23.2.2016 21:15689 000311 0006 %20 %
13.Ampumahiihdon MC: Miesten yhteislähtöYLE TV2la6.2.2016 18:55526 000304 0006 %18 %
14.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYle Femla6.2.2016 20:20585 000301 0006 %12 %
15.Ampumahiihdon MC: Naisten viestiYLE TV2su14.2.2016 21:05473 000295 0006 %15 %
16.YleisurheiluaYLE TV2la6.2.2016 16:01677 000267 0006 %23 %
17.Jalkapallon Mestarien liiga : PSG - ChelseaYLE TV2ti16.2.2016 21:15652 000264 0005 %17 %
18.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajokilpailuYLE TV2pe12.2.2016 18:20436 000254 0005 %18 %
19.MTV Sport ExtraMTV3su21.2.2016 19:19249 000229 0005 %13 %
20.Yhdistetyn MCYLE TV2ti23.2.2016 15:50401 000225 0005 %35 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.