Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Kotimainen fiktio, huhtikuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Salatut elämätMTV3ma11.4.2016 19:30931 000740 00014 %42 %
2.Syke (12)YLE TV2ke27.4.2016 21:00701 000594 00011 %26 %
3.Mustat lesketNelonenma18.4.2016 21:00638 000437 0008 %21 %
4.Uusi PäiväYLE TV2ke13.4.2016 20:00372 000313 0006 %19 %
5.Kynsin hampain (S)YLE TV2la30.4.2016 19:31302 000208 0004 %16 %
6.Pasila 2.5 - The Spin-Off (7)YLE TV2ke20.4.2016 20:30138 000116 0002 %6 %
7.Klikkaa mua (4. es.)MTV3su17.4.2016 16:00199 00087 0002 %10 %
8.Team AhmaNelonensu17.4.2016 14:12119 00076 0001 %11 %
9.Kaverille ei jätetäNelonenpe8.4.2016 15:42111 00055 0001 %12 %
10.Isänmaan toivotLIVpe1.4.2016 22:5765 00033 0001 %3 %
11.Luonnotar (7)YLE Teemasu17.4.2016 11:5517 00013 0000 %2 %
12.Me Naiset esittää: #evekLIVti19.4.2016 09:526 0008 0000 %3 %
13.Perhe (7)YLE Teemasu17.4.2016 13:455 0007 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.