Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, viikko 17/2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Yle Uutiset 20.30ma20:291 020 000812 000
2.Urheiluruutuma20:55768 000696 000
3.Yle Uutiset 18.00ma18:00778 000669 000
4.Yle Uutiset alueeltasiti18:23673 000599 000
5.Yle Uutiset 17.00to17:00629 000578 000
6.MOTma20:00789 000561 000
7.A-studioma21:00932 000525 000
8.Kovan viikon iltala21:00730 000503 000
9.Puoli seitsemänti18:30624 000472 000
10.Isä Brown ja hänen laumansama17:10617 000426 000
11.A-Talkto21:05870 000419 000
12.Yle Uutisetma21:45406 000385 000
13.Murha paratiisissa (12)pe17:07733 000364 000
14.Eduskunnan kyselytuntito16:00672 000354 000
15.McDonald & Doddsla19:45656 000343 000
16.Strömsöla18:15513 000324 000
17.Yle Uutiset viittomakielelläke16:50347 000305 000
18.Avara luonto: Planeettamme Maa IIIla18:45646 000297 000
19.Yle Uutiset Uutis-Suomito21:54379 000285 000
20.Akuutti Live: Suoraa puhetta mielenterveydestäti19:45658 000245 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.