Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, huhtikuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 16b) Some Like Ima22.4.2024 17:5128 00015 0000 %1 %
2.Wheeler Dealers (Season 17a) Land Rover ti30.4.2024 17:519 0008 0000 %1 %
3.Salvage Hunters: The Restorers Episode 6to18.4.2024 16:4013 0007 0000 %1 %
4.Salvage Hunters: The Restorers (Season 2to25.4.2024 16:4011 0007 0000 %1 %
5.Expedition X (Season 4) Transylvanian Tesu21.4.2024 21:0020 0007 0000 %0 %
6.Wheeler Dealers (Season 15b) 1970 Vw Faske3.4.2024 17:517 0007 0000 %1 %
7.Wheeler Dealers (Season 15c) Merkur Xr4tto11.4.2024 18:5510 0006 0000 %1 %
8.Salvage Hunters (Season 14) Provenance Csu21.4.2024 15:3010 0006 0000 %1 %
9.Gold Rush: White Water (Season 7) (Specila20.4.2024 22:056 0006 0000 %0 %
10.Shed And Buried (Season 5) Dave Cumbriake3.4.2024 21:007 0006 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.