Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
National Geographic, huhtikuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ainutlaatuiset mustekalatma22.4.2024 19:00147 00063 0001 %5 %
2.Elefanttien matkassasu21.4.2024 17:05103 00050 0001 %6 %
3.Rooman kadonneet aarteetsu14.4.2024 16:1574 00043 0001 %6 %
4.Toinen maailmansota: Pinnanalape19.4.2024 21:0096 00041 0001 %2 %
5.Junamatkat ylhäältä päinla20.4.2024 20:00107 00040 0001 %2 %
6.Meret ilman vettäma1.4.2024 10:2067 00039 0001 %7 %
7.Mystiset muinaiskuolematla13.4.2024 21:00109 00039 0001 %2 %
8.Natsien jättimäiset rakennusurto18.4.2024 21:00119 00039 0001 %3 %
9.Elämää äärirajoilla: Alaskala20.4.2024 18:00103 00037 0001 %3 %
10.Jeesus-mysteeritma1.4.2024 17:02147 00037 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.