Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, huhtikuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Snookerin MM: 2. kierrossu28.4.2024 21:10383 000102 0002 %10 %
2.Snooker: MM-kisojen 2. kierrosla27.4.2024 21:08294 00087 0002 %7 %
3.Snookeria: MM-kisojen 1. kierrossu21.4.2024 21:00334 00077 0001 %8 %
4.Snooker: MM-kisojen 1. kierrosla20.4.2024 21:00339 00073 0001 %7 %
5.Pelastajat Helsinkima1.4.2024 19:27144 00061 0001 %4 %
6.Top Gearti16.4.2024 21:00133 00051 0001 %3 %
7.Latelan Laurin hurja remonttila20.4.2024 20:2595 00051 0001 %3 %
8.Tsernobylin kuolettava salaisuusma15.4.2024 18:50155 00046 0001 %4 %
9.Elämää Tsernobylin jälkeensu28.4.2024 17:33143 00044 0001 %4 %
10.Elokuva: Matrixto11.4.2024 21:00210 00036 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.