Program Top Lists

Previous MonthNext Month
Monthly Top Programs By Channel
Nelonen, August 2019
Demographic Group:: All 4+ Years Old
Population:: 5,266,000
#ProgramDayTimeProgram
Reach
Rating within
7 days
CoverShare
1.Vain elämää: Saapuminen SatulinnaanFri30 Aug 2019 7:59 PM830,000509,00010 %31 %
2.Suomen huutokauppakeisariTue27 Aug 2019 9:00 PM681,000467,0009 %28 %
3.Elokuva: 007 - Erittäin salainenMon5 Aug 2019 9:00 PM808,000324,0006 %28 %
4.Elokuva: 007 - Huominen ei koskaan kuoleTue20 Aug 2019 9:00 PM766,000311,0006 %23 %
5.Elokuva: Octopussy - mustekalaTue6 Aug 2019 9:00 PM802,000308,0006 %25 %
6.Elokuva: 007 vaaran vyöhykkeelläTue13 Aug 2019 9:00 PM778,000298,0006 %25 %
7.Elokuva: 007 - Kun maailma ei riitäWed21 Aug 2019 9:00 PM802,000291,0006 %22 %
8.Elokuva: 007 - Älä kieltäydy kahdestiWed7 Aug 2019 9:00 PM807,000288,0005 %25 %
9.Elokuva: 007 - Kuolema saa odottaaMon26 Aug 2019 9:00 PM745,000287,0005 %21 %
10.Elokuva: 007 ja kuoleman katseMon12 Aug 2019 9:00 PM774,000286,0005 %24 %
11.Elokuva: 007 ja lupa tappaaWed14 Aug 2019 9:00 PM722,000275,0005 %23 %
12.Elokuva: 007 ja kultainen silmäMon19 Aug 2019 9:00 PM757,000275,0005 %21 %
13.Elokuva: Casino RoyaleWed28 Aug 2019 9:00 PM698,000270,0005 %25 %
14.Elokuva: Mission Impossible - Rogue NatiFri2 Aug 2019 9:00 PM552,000188,0004 %17 %
15.Elokuva: Pirates of the Caribbean: SalazThu15 Aug 2019 9:00 PM490,000172,0003 %15 %
16.Elokuva: Django UnchainedThu22 Aug 2019 9:00 PM486,000163,0003 %15 %
17.Elokuva: FurySun11 Aug 2019 9:00 PM440,000157,0003 %13 %
18.Elokuva: Enkelit ja demonitFri30 Aug 2019 9:27 PM518,000155,0003 %15 %
19.Elokuva: Angry Birds -elokuvaSun25 Aug 2019 7:19 PM387,000152,0003 %9 %
20.Elokuva: Luokkakokous 2Sat17 Aug 2019 9:00 PM360,000134,0003 %10 %
Demographic Group
The target group being analyzed.
Population
Population size of the target group in Finland.
Rating
Average number of viewers during the program.
Program Reach
Number of program viewers that viewed at least 3 consecutive minutes.
Cover
Percentage of the demographic group watching the program. 100 % equals the population.
Share
Share of total TV viewing during the program.

For recurring programs, only the best broadcast is listed.

With the exception of news and children's programmes, programmes shorter than three minutes are not reported.

Source: Finnpanel Oy / TV Audience Measurement

This table is also available in CSV and XML format.

Since the beginning of 2008 guest viewing and timeshift viewing are included in the ratings. This must be taken into account when comparing the results to previous years. The latest weekly ratings contain timeshift viewing only during the same day. Monthly and yearly and older weekly ratings contain timeshift viewing during seven days.

Finnpanel Oy produces the TV ratings by the means of panel reasearch. Peoplemeters are installed installed to each TV set of a 1000 household sample (approximately 2100 individuals). The peoplemeters automatically identify the channel and time of viewing. The resuls are reported daily to the subscribers of the survey.

Subscribe to the weekly top list RSS feed.