Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, lokakuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Fast N' Loud (Series 1b) Stungke8.10.2014 17:0029 00020 0000 %2 %
2.Mythbusters (Season 9) Fire In The Holeto9.10.2014 21:0024 00017 0000 %1 %
3.Fast N' Loud (Series 1b) Dodge Hode Podgto16.10.2014 17:0022 00016 0000 %2 %
4.Wheeler Dealers Trading Up (Series 2) Auma20.10.2014 21:0034 00015 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers 11 Lincoln Continentalma6.10.2014 21:0024 00013 0000 %1 %
6.Rods N' Wheels Family Feudke8.10.2014 18:0018 00013 0000 %1 %
7.Deadliest Catch (Season 10) Skipper Harrti7.10.2014 22:0122 00012 0000 %1 %
8.Fast N' Loud (Series 1b) Ferocious Fordsu26.10.2014 11:0022 00012 0000 %2 %
9.Fast N' Loud (Series 1b) Ford Galaxie - to23.10.2014 17:0023 00011 0000 %1 %
10.Mythbusters (Season 9) Traffic Tricksto16.10.2014 21:0015 00011 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.