Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Huom! Viikosta 2016/14 alkaen katsojaluvut ilmoitetaan kohderyhmässä 4 vuotta täyttäneet.
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, viikko 16/2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Yle Uutisetma20:291 043 000859 000
2.Urheiluruutuma20:52915 000840 000
3.A-studioma21:01997 000633 000
4.Yle Uutiset alueeltasima18:21613 000591 000
5.Puoli seitsemänma18:30683 000522 000
6.MOT: Bisnestä sisäilman myrkkymittauksillama20:00672 000472 000
7.Invisible Heroes (12)su21:05588 000443 000
8.I love muovi: Muovi vieraslajinati17:54407 000433 000
9.Minne jätteet menevät? ma17:55350 000424 000
10.Etsiväpari Shakespeare & Hathaway (12)ti17:10546 000385 000
11.Viipurin henkipe18:10455 000375 000
12.Vera Stanhope tutkii (12)la19:40457 000369 000
13.Arto Nybergsu18:45600 000364 000
14.Mrs Wilson (12)ti19:00537 000361 000
15.Vintage-valtakunta ti20:00485 000333 000
16.Yhteisvastuu: Vaarallinen koulumatkake17:55296 000329 000
17.Luontohetki: Maa, tarunhohtoinen planeettasu18:15421 000327 000
18.Yle Uutiset viittomakielelläti16:55261 000320 000
19.A-Talkto21:05516 000315 000
20.Tarinoita metsästä: Kallioiden asukkaita su18:39291 000301 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.