Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, maaliskuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle Uutisetma4.3.2019 20:291 100 000914 00017 %47 %
2.Urheiluruutuma4.3.2019 20:55839 000866 00016 %42 %
3.Eduskuntavaalit 2019: Perussuomalaisetto28.3.2019 21:001 026 000748 00014 %35 %
4.Yle Uutiset alueeltasima4.3.2019 18:21689 000679 00013 %55 %
5.Eduskuntavaalit 2019: Suuri vaalikeskusteluto14.3.2019 21:001 225 000675 00013 %36 %
6.Puoli seitsemänti19.3.2019 18:30780 000632 00012 %46 %
7.Eduskuntavaalit 2019: Kokoomusti26.3.2019 21:00861 000625 00012 %32 %
8.MOT: Nordea ja Kremlin pyykkäritma4.3.2019 20:00812 000617 00012 %31 %
9.Vera Stanhope tutkii (12)la9.3.2019 19:40728 000609 00012 %31 %
10.A-studioma4.3.2019 21:00763 000605 00011 %29 %
11.Eduskuntavaalit 2019: Vasemmistoliittoke27.3.2019 21:00854 000581 00011 %28 %
12.Eduskuntavaalit 2019: SDPma25.3.2019 21:00846 000578 00011 %29 %
13.Maanalainen elämäma18.3.2019 17:56532 000568 00011 %50 %
14.Yle Erikoislähetyspe8.3.2019 21:06793 000555 00011 %28 %
15.Eduskuntavaalit 2019: Keskustake20.3.2019 21:00792 000552 00010 %28 %
16.Murhia ja kantrimusiikkia (12)ti19.3.2019 17:10740 000540 00010 %51 %
17.Murha paratiisissa (12)ma25.3.2019 17:07759 000529 00010 %50 %
18.Syyttäjä (12)su24.3.2019 19:30782 000519 00010 %27 %
19.MOT: Perheyritykseltä vietiin tuhkatkin pesästäma11.3.2019 20:00689 000510 00010 %26 %
20.M/S Romantic (12)su17.3.2019 21:05797 000505 00010 %26 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.