Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, kesäkuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Fast N' Loud (Season 3) Road To Barrett ma15.6.2015 22:0020 00016 0000 %1 %
2.Legendary Motorcar (S2) Barn Find Boss Gma15.6.2015 19:3015 00013 0000 %1 %
3.Fast N' Loud (Season 3) Episode 14ma29.6.2015 22:0022 00012 0000 %1 %
4.Wheeler Dealers (Series 12) Episode 9ma15.6.2015 21:0039 00011 0000 %1 %
5.Deadliest Space Weather Marske17.6.2015 21:3016 00011 0000 %1 %
6.How It's Made: Dream Cars (Season 2) Ginla27.6.2015 11:3013 00011 0000 %4 %
7.Kindig Customs There's An Ass For Every ma29.6.2015 21:0016 00010 0000 %1 %
8.Auction Hunters (Series 3) Episode 2to18.6.2015 17:0014 00010 0000 %1 %
9.Wheeler Dealers (Series 12) Episode 8ma8.6.2015 21:0015 00010 0000 %1 %
10.Chasing Classic Cars (Season 5) Scottsdake24.6.2015 18:0012 0009 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.