Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, syyskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers 7 Jensen Interceptorpe2.9.2016 09:0516 00014 0000 %4 %
2.Salvage Hunters 8 Episode 2ke21.9.2016 21:0019 00013 0000 %1 %
3.Mega Shippers Episode 6to8.9.2016 22:0022 00013 0000 %1 %
4.Wheeler Dealers 11 Citroen 2cvto29.9.2016 18:0029 00013 0000 %1 %
5.Last Alaskans (Season 2), The Only The Sti27.9.2016 22:0026 00012 0000 %1 %
6.Rise Of The Machines Mega Truckto22.9.2016 21:0018 00012 0000 %1 %
7.Chasing Classic Cars (Season 7) Three Bima12.9.2016 20:0019 00012 0000 %1 %
8.Gold Divers (Season 5b) All Inpe16.9.2016 21:0019 00011 0000 %1 %
9.Wheeler Dealers (Series 12) Rover P5 Bti6.9.2016 18:0021 00011 0000 %1 %
10.Salvage Hunters 8 Episode 3ke28.9.2016 21:0026 00011 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.