Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, lokakuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Misfit Garage (Season 3) Barter Bucketma1.10.2018 22:0019 00015 0000 %1 %
2.Treasure Quest: Snake Island (Season 2b)pe19.10.2018 22:0017 00014 0000 %1 %
3.Misfit Garage (Season 3) Cooler, Thema8.10.2018 22:0019 00013 0000 %1 %
4.Gold Rush (Season 9) Freedom Fightersti16.10.2018 21:0029 00010 0000 %1 %
5.Misfit Garage (Season 3) (Specials) Storma15.10.2018 22:0014 00010 0000 %1 %
6.Gold Rush: The Story So Far (Seasons 1-8ti9.10.2018 21:009 0009 0000 %0 %
7.Salvage Hunters (Season 10) Episode 10ti9.10.2018 17:0014 0009 0000 %1 %
8.Salvage Hunters (Series 7) Episode 9la27.10.2018 07:2012 0009 0000 %3 %
9.Auction Hunters (Season 4) Flying Ton, Csu14.10.2018 09:0610 0008 0000 %1 %
10.Kindig Customs (Season 3) It's A Super Cla20.10.2018 18:0011 0007 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.