Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, marraskuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 15a) 1995 Volvo ma26.11.2018 21:0028 00020 0000 %1 %
2.Gold Rush (Season 9) Hoffman's Ghoststi20.11.2018 21:0026 00017 0000 %1 %
3.Gold Rush (Season 9) Hazard Payti27.11.2018 21:0035 00016 0000 %1 %
4.Alaska: The Last Frontier (Season 8) Newla3.11.2018 22:0019 00016 0000 %1 %
5.Alaska: The Last Frontier (Season 8) Epiti27.11.2018 22:0025 00014 0000 %1 %
6.Gold Rush (Season 9) Durt Reynoldsti6.11.2018 21:0025 00014 0000 %1 %
7.Vegas Rat Rods (Season 4) Heroes And Vilma26.11.2018 22:0023 00013 0000 %1 %
8.Railroad Alaska (Season 2) Train From Hema26.11.2018 23:0017 00013 0000 %2 %
9.Outback Truckers (Season 6) Episode 1la3.11.2018 21:0013 00012 0000 %1 %
10.Railroad Alaska (Season 2) Bridge Too Fati20.11.2018 23:0016 00011 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.