Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, joulukuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush: White Water (Season 1) First ti25.12.2018 11:0027 00023 0000 %3 %
2.Wheeler Dealers (Season 15a) 1991 Alfa Rma17.12.2018 21:0026 00022 0000 %1 %
3.Wheeler Dealers (Season 15a) 2002 Corvetma10.12.2018 21:0027 00022 0000 %1 %
4.Last Alaskans (Season 4), The Two Killssu23.12.2018 22:0035 00022 0000 %1 %
5.Gold Rush: White Water (Season 1) Betweeti25.12.2018 10:0024 00019 0000 %3 %
6.Alaska: The Last Frontier (Season 8) Yulti11.12.2018 22:0027 00016 0000 %1 %
7.Wheeler Dealers (Season 15a) 1991 Toyotama3.12.2018 21:0017 00015 0000 %1 %
8.Gold Rush: White Water (Season 1) Dredgeti25.12.2018 12:0025 00014 0000 %2 %
9.Moonshiners (Season 7) Arrested Developmla15.12.2018 14:0014 00013 0000 %2 %
10.Mighty Ships Season 7 Wind Surfsu23.12.2018 14:0028 00013 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.