Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, lokakuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Fast N' Loud (Season 5) Chop Shop Truckma28.10.2019 20:5913 00012 0000 %1 %
2.Outback Truckers (Season 7) Episode 2ke30.10.2019 20:5921 00011 0000 %1 %
3.Baggage Battles (Series 5) Episode 4su6.10.2019 08:1512 00011 0000 %2 %
4.Baggage Battles (Series 5) Episode 5su6.10.2019 08:4012 00011 0000 %2 %
5.Chasing Classic Cars 10 100 Year Old Harla12.10.2019 17:0013 0009 0000 %1 %
6.Baggage Battles (Series 5) Episode 7su6.10.2019 09:359 0009 0000 %2 %
7.Wheeler Dealers (Season 11) Lincoln Contma14.10.2019 17:5915 0009 0000 %1 %
8.Chasing Classic Cars 10 Chevy Surprise &la12.10.2019 16:0012 0009 0000 %1 %
9.Rise Of The Machines (Series 2) Flying Ssu6.10.2019 07:208 0008 0000 %3 %
10.Salvage Hunters (Season 10) Episode 7pe11.10.2019 17:0012 0007 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.