Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, marraskuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 10) Nugget Hunter, Theti5.11.2019 20:5922 00011 0000 %1 %
2.Fast N Loud (Season 6) Keeping It Shelbyma18.11.2019 19:5915 00010 0000 %1 %
3.Gold Rush (Season 10) Were Gonna Need A ti19.11.2019 20:5912 00010 0000 %1 %
4.Outback Truckers (Season 7) Episode 3ke6.11.2019 20:5912 0009 0000 %0 %
5.Robson Green: Extreme Fisherman Ecuadorto7.11.2019 16:0011 0008 0000 %1 %
6.Fast N Loud (Season 6) Building Bradyma18.11.2019 20:5915 0007 0000 %0 %
7.Buying Alaska (Season 3a) Timber Homessu3.11.2019 08:159 0007 0000 %1 %
8.Expedition Unknown (Season 6) Chasing Thsu10.11.2019 20:5923 0007 0000 %0 %
9.Building Off The Grid (Season 1) Georgiasu10.11.2019 08:1515 0006 0000 %1 %
10.Goblin Works Garage Episode 1la30.11.2019 09:056 0006 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.