Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, tammikuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 10) Episode 13ti21.1.2020 21:0024 00015 0000 %1 %
2.Salvage Hunters (Season 13) Episode 11ma6.1.2020 16:5918 00014 0000 %1 %
3.Mighty Ships (Season 8) Hdms Peter Willema27.1.2020 15:5922 00013 0000 %2 %
4.Salvage Hunters (Season 10) Episode 6su19.1.2020 16:5917 00012 0000 %1 %
5.Mighty Ships (Season 10) Episode 2su19.1.2020 12:5913 00012 0000 %1 %
6.Salvage Hunters (Season 10) Episode 1la4.1.2020 08:1412 00012 0000 %3 %
7.Overhaulin (Season 9) In Too Deppsu12.1.2020 11:5915 00011 0000 %1 %
8.Mighty Ships (Season 9) Episode 4su5.1.2020 12:5912 00011 0000 %2 %
9.Salvage Hunters (Season 10) Episode 5su19.1.2020 15:5921 00010 0000 %1 %
10.Heavy Rescue (Season 1) Episode 7to2.1.2020 22:599 00010 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.