Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, marraskuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Divers (Season 9) Episode 20to12.11.2020 20:5922 00013 0000 %1 %
2.Gold Divers (Season 9) Episode 21to19.11.2020 20:5913 00010 0000 %1 %
3.Alaskan Bush People (Season 5) Bears Of la14.11.2020 12:5911 0009 0000 %2 %
4.Monster Ships Episode 5su1.11.2020 18:5911 0009 0000 %0 %
5.Bad Chad Customs (Season 1b) Hot Rod Frola14.11.2020 22:5912 0008 0000 %1 %
6.Deadliest Catch (Season 16) End Of The Bti3.11.2020 20:598 0008 0000 %0 %
7.Gold Divers (Season 9) Episode 22to26.11.2020 20:5915 0008 0000 %0 %
8.Gold Divers (Season 9) Episode 19to5.11.2020 20:598 0008 0000 %0 %
9.Last Alaskans (Season 4), The Hit The Grke25.11.2020 22:5911 0008 0000 %1 %
10.Mighty Ships (Season 10) Episode 3su8.11.2020 12:599 0007 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.