Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, elokuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Salvage Hunters (Season 13) Episode 14la22.8.2020 07:0914 00011 0000 %4 %
2.Wheeler Dealers (Season 16a) Episode 4ma31.8.2020 20:599 0009 0000 %1 %
3.Jeremy Wades Dark Waters Alaskas Lost Risu2.8.2020 13:5911 0008 0000 %2 %
4.Expedition Unknown (Season 5) Decipherinsu30.8.2020 12:598 0008 0000 %2 %
5.Salvage Hunters (Season 14) Episode 3pe28.8.2020 16:598 0008 0000 %1 %
6.Gold Divers (Season 9) Dive Hard With A to20.8.2020 20:5916 0008 0000 %1 %
7.Expedition Unknown (Season 6) Hunt For Tsu2.8.2020 12:5911 0008 0000 %2 %
8.Deadliest Catch (Season 16) Harms Wayti18.8.2020 20:5911 0008 0000 %0 %
9.Deadliest Catch (Season 16) Chase Boat Rti25.8.2020 20:598 0007 0000 %0 %
10.Kindig Customs (Season 5) Episode 5la15.8.2020 08:5918 0007 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.