Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, marraskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Mystery At Blind Frog Ranch (Season 2) Nke16.11.2022 21:009 0007 0000 %0 %
2.Mysteries Of The Deep (Season 2) Mysteryke9.11.2022 21:018 0006 0000 %0 %
3.Mysteries Of The Deep (Season 2) Secretske2.11.2022 21:005 0006 0000 %0 %
4.Last Alaskans (Season 3), The Taste Of Fke2.11.2022 23:009 0005 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers (Season 17b) BMW 335ila19.11.2022 19:007 0005 0000 %0 %
6.Bad Chad Customs They Call Me Bad Chadto24.11.2022 04:257 0005 0000 %6 %
7.Last Alaskans (Season 3), The Bear Intruma7.11.2022 23:016 0004 0000 %1 %
8.Last Alaskans (Season 3), The Spirit Of ke9.11.2022 23:006 0004 0000 %1 %
9.Misfit Garage (Season 3) Wires And Misfito10.11.2022 10:146 0004 0000 %1 %
10.Kindig Customs (Season 9) Episode 2su27.11.2022 04:254 0004 0000 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.