Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, heinäkuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Salvage Hunters: The Restorers (Season 4su31.7.2022 19:016 0005 0000 %0 %
2.Salvage Hunters 8 Episode 2ma18.7.2022 04:243 0003 0000 %2 %
3.How It's Made - Series 17 Cheese Gratersma18.7.2022 05:293 0003 0000 %2 %
4.How Do They Do It? (Series 14) Episode 8ma18.7.2022 06:003 0003 0000 %3 %
5.Tanked (Season 6b) Real Aquariums Of Bevma18.7.2022 06:253 0003 0000 %2 %
6.Expedition Unknown (Season 3) Plummers Gsu31.7.2022 03:213 0003 0000 %6 %
7.Expedition Bigfoot Search Begins, Thesu31.7.2022 20:023 0003 0000 %0 %
8.Homestead Rescue (Season 4) Tropic Thundti19.7.2022 12:265 0003 0000 %1 %
9.Homestead Rescue (Season 4) Marsh Madnesto21.7.2022 12:266 0003 0000 %1 %
10.How It's Made (Season 25)(Us Season 15) ma4.7.2022 14:353 0003 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.