Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, elokuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Expedition X (Season 3) Ozark Howler, Thke3.8.2022 21:036 0006 0000 %0 %
2.Celebrity Iou Joyride All Belt No Bucklema8.8.2022 20:009 0006 0000 %0 %
3.Expedition X (Season 3) Avalanche Ghost ke17.8.2022 21:026 0006 0000 %0 %
4.Salvage Hunters: The Restorers Episode 3ke3.8.2022 16:546 0006 0000 %1 %
5.Salvage Hunters: The Restorers Episode 7pe5.8.2022 16:526 0005 0000 %1 %
6.Richard Hammond's Big (Season 1) Super Gto25.8.2022 19:575 0005 0000 %0 %
7.Salvage Hunters: The Restorers (Season 4ti16.8.2022 16:5312 0005 0000 %1 %
8.Wheeler Dealers (Season 15c) Fiat 124pe19.8.2022 09:096 0005 0000 %1 %
9.Wheeler Dealers (Season 15b) 1985 Mercedke10.8.2022 18:569 0005 0000 %0 %
10.Wheeler Dealers (Season 16a) Lotta Miatape26.8.2022 09:069 0005 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.