Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
10–24-v. miehet, elokuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 10–24v
Väestö: 480 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yleisurheilun MMYLE TV2ke26.8.2015 16:1644 00036 0008 %75 %
2.Simpsonit (9. es.)Subma17.8.2015 20:2940 00030 0006 %44 %
3.Jalkapallon Super Cup: Jalkapallon Super Cup YLE TV2ti11.8.2015 21:3060 00029 0006 %64 %
4.Elokuva: Rocky IVNelonenma31.8.2015 21:0037 00029 0006 %41 %
5.UrheiluruutuYLE TV1ma31.8.2015 20:5519 00026 0005 %34 %
6.Jalkapallon Mestarien liiga syksy 2015: S.S. LazioYLE TV2ti18.8.2015 21:3541 00024 0005 %52 %
7.Viikon sääMTV3su30.8.2015 22:1425 00024 0005 %49 %
8.Kymmenen UutisetMTV3su23.8.2015 21:5730 00024 0005 %47 %
9.Nuija ja tosinuija (4. es.)Subti4.8.2015 21:0048 00023 0005 %44 %
10.Salatut elämätMTV3ma31.8.2015 19:3027 00023 0005 %42 %
11.Elokuva: Tiikerinsilmä - Rocky IIINelonenma24.8.2015 21:0051 00023 0005 %36 %
12.Rillit huurussa (7. es.)Subke26.8.2015 20:0025 00022 0005 %37 %
13.Harry Potter ja salaisuuksien kammio (4. es.)Subla22.8.2015 20:5937 00021 0004 %44 %
14.Valioliiga: Manchester City - ChelseaMTV Max Sport 1su16.8.2015 17:5520 00020 0004 %67 %
15.Yle UutisetYLE TV1ma31.8.2015 20:3027 00019 0004 %24 %
16.Elokuva: Rocky II - UusintaotteluNelonenma17.8.2015 21:0043 00019 0004 %30 %
17.Elokuva: Kova kuin kiviNelonensu16.8.2015 21:0051 00018 0004 %32 %
18.Päivän sääMTV3ke12.8.2015 22:1818 00018 0004 %37 %
19.Elokuva: 007 ja kuoleman katseNelonenla29.8.2015 21:0132 00017 0004 %51 %
20.Night at the Museum - yö museossa (3. es.)Subla15.8.2015 21:0033 00017 0004 %48 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.