Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-v. miehet, kesäkuu 2016
Kohderyhmä: Miehet 45–64v
Väestö: 733 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Urheiluruutu YLE TV1to9.6.2016 20:55229 000201 00027 %54 %
2.Yle UutisetYLE TV1su19.6.2016 20:30224 000197 00027 %56 %
3.Jalkapallon EURO 2016: Neljännesvälierä ENG - IYLE TV2ma27.6.2016 21:30333 000193 00026 %64 %
4.Jalkapallon EURO 2016: Neljännesvälierä ITA - EYLE TV2ma27.6.2016 18:15320 000160 00022 %49 %
5.Jalkapallon EURO 2016: Puolivälierä POL - PORYLE TV2to30.6.2016 21:15315 000149 00020 %56 %
6.Jalkapallon EURO 2016: SWE - BELYLE TV2ke22.6.2016 21:30307 000142 00019 %51 %
7.Jalkapallon EURO 2016: FRA - ALBYLE TV2ke15.6.2016 21:30267 000138 00019 %52 %
8.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1to9.6.2016 18:22139 000138 00019 %58 %
9.Jalkapallon EURO 2016: BEL - ITAYLE TV2ma13.6.2016 21:30288 000137 00019 %49 %
10.Jalkapallon EURO 2016: ENG - RUSYLE TV2la11.6.2016 21:30277 000137 00019 %43 %
11.Jalkapallon EURO 2016: ESP - TURYLE TV2pe17.6.2016 21:30288 000136 00019 %46 %
12.Jalkapallon EURO 2016: POR - ISLYLE TV2ti14.6.2016 21:29291 000135 00018 %48 %
13.Jalkapallon EURO 2016: GER - POLYLE TV2to16.6.2016 21:30276 000133 00018 %50 %
14.Yleisurheilua: Paavo Nurmi GamesYLE TV2ke29.6.2016 19:00285 000128 00018 %46 %
15.Päivän sääMTV3ke8.6.2016 22:20124 000127 00017 %38 %
16.A-studioYLE TV1ma20.6.2016 21:00164 000127 00017 %34 %
17.Jalkapallon EURO 2016: FRA - ROUYLE TV2pe10.6.2016 20:30273 000126 00017 %43 %
18.Jalkapallon EURO 2016: GER - UKRYLE TV2su12.6.2016 21:30256 000123 00017 %38 %
19.Jalkapallon EURO 2016: SVK - ENGYLE TV2ma20.6.2016 21:30292 000121 00017 %43 %
20.Tangomarkkinat 2016: Finaalin karsintaYLE TV1la18.6.2016 21:00214 000121 00016 %31 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.