Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 65-v. miehet, maaliskuu 2017
Kohderyhmä: Miehet yli 65v
Väestö: 484 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.MM Lahti: Miesten viestiYLE TV2pe3.3.2017 13:26332 000273 00056 %92 %
2.MM Lahti: Miesten 15 kmYLE TV2ke1.3.2017 13:42329 000266 00055 %92 %
3.MM Lahti: Naisten viestiYLE TV2to2.3.2017 14:58329 000263 00054 %91 %
4.MM Lahti: Naisten 30 kmYLE TV2la4.3.2017 14:26346 000241 00050 %88 %
5.MM Lahti: Miesten 50 kmYLE TV2su5.3.2017 14:25342 000237 00049 %85 %
6.Yle UutisetYLE TV1ti21.3.2017 20:30265 000234 00048 %66 %
7.Ampumahiihdon MC: naisten yhteislähtöYLE TV2su19.3.2017 12:06261 000211 00044 %85 %
8.UrheiluruutuYLE TV1ti21.3.2017 20:54215 000211 00044 %62 %
9.Talvistudio, MM-LahtiYLE TV2ke1.3.2017 15:33249 000207 00043 %87 %
10.MM Lahti: Yhdistetyn hiihtoYLE TV2ke1.3.2017 16:14264 000203 00042 %81 %
11.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1to23.3.2017 18:22195 000203 00042 %67 %
12.UutisvuotoYLE TV1la18.3.2017 21:15202 000170 00035 %61 %
13.MM Lahti: Yhdistetyn joukkuesprinttiYLE TV2pe3.3.2017 15:55236 000168 00035 %76 %
14.Tanssii Tähtien KanssaMTV3su12.3.2017 19:18235 000165 00034 %47 %
15.Ampumahiihdon MC: naisten sprinttikilpailuYLE TV2to2.3.2017 13:09236 000165 00034 %79 %
16.Talvistudio - Torilla tavataanYLE TV2ke1.3.2017 20:29255 000162 00034 %46 %
17.Ampumahiihdon MC: naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la18.3.2017 13:37195 000162 00033 %85 %
18.Päivän sääMTV3ma6.3.2017 19:15155 000158 00033 %53 %
19.MM Lahti: MäkihyppyYLE TV2to2.3.2017 18:26264 000157 00032 %51 %
20.AkuuttiYLE TV1ma6.3.2017 18:30187 000154 00032 %58 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.