Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-v. miehet, huhtikuu 2019
Kohderyhmä: Miehet 45–64v
Väestö: 709 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1su14.4.2019 20:29266 000224 00032 %46 %
2.UrheiluruutuYLE TV1su14.4.2019 20:42212 000210 00030 %45 %
3.Eduskuntavaalit 2019 - tulosiltaYLE TV1su14.4.2019 19:30316 000170 00024 %41 %
4.Jääkiekon naisten MM: loppuotteluYLE TV2su14.4.2019 19:40449 000154 00022 %34 %
5.Eduskuntavaalit 2019: Suuri vaalikeskusteluYLE TV1to11.4.2019 21:00224 000141 00020 %40 %
6.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma15.4.2019 18:21143 000136 00019 %71 %
7.The Voice of FinlandNelonenpe5.4.2019 20:00216 000134 00019 %36 %
8.Kymmenen uutisetMTV3ke10.4.2019 21:55168 000132 00019 %42 %
9.A-studioYLE TV1ma15.4.2019 21:01213 000128 00018 %37 %
10.Päivän sääMTV3ti2.4.2019 19:15122 000124 00017 %51 %
11.Murha paratiisissa (12)YLE TV1ma1.4.2019 17:07175 000124 00017 %62 %
12.MOT: Pikavippibisneksen pimeämpi puoliYLE TV1ma29.4.2019 20:00159 000121 00017 %40 %
13.Tulosruutu MTV3ti2.4.2019 19:21116 000115 00016 %45 %
14.Eduskuntavaalit 2019: SinisetYLE TV1ma1.4.2019 21:00174 000114 00016 %28 %
15.MOT: Starttirahaa pyhään sotaanYLE TV1ma1.4.2019 20:00151 000113 00016 %36 %
16.Puoli seitsemänYLE TV1ma15.4.2019 18:30150 000112 00016 %53 %
17.Jääkiekon naisten MM: välieräottelu CAN - FINYLE TV2la13.4.2019 15:40250 000111 00016 %56 %
18.MOT: Bisnestä sisäilman myrkkymittauksillaYLE TV1ma15.4.2019 20:00146 000107 00015 %42 %
19.Etsiväpari Shakespeare & Hathaway (12)YLE TV1ke10.4.2019 17:10118 000104 00015 %71 %
20.Invisible Heroes (12)YLE TV1su21.4.2019 21:05130 000104 00015 %28 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.