Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-v. miehet, helmikuu 2023
Kohderyhmä: Miehet 45–64v
Väestö: 690 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.UMK23 FinaaliYLE TV1la25.2.2023 21:00273 000186 00027 %58 %
2.Yle Uutiset 20.30YLE TV1ma27.2.2023 20:29217 000178 00026 %62 %
3.Urheiluruutu YLE TV1ma27.2.2023 20:55170 000168 00024 %61 %
4.Hiihdon MM, parisprinttihiihtoYLE TV2su26.2.2023 14:28176 000149 00022 %79 %
5.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1to2.2.2023 18:23134 000141 00020 %60 %
6.Hiihdon MM, yhdistelmähiihto NYLE TV2la25.2.2023 15:07166 000133 00019 %65 %
7.Yle Uutiset 18.00YLE TV1to2.2.2023 18:00149 000131 00019 %61 %
8.PutousMTV3la18.2.2023 19:28181 000122 00018 %40 %
9.Hiihdon MM, yhdistelmähiihto MYLE TV2pe24.2.2023 16:27161 000120 00017 %66 %
10.Hiihdon MM, yhdistetty 4 x 5 km, sekajoukkueYLE TV2su26.2.2023 15:55146 000114 00016 %59 %
11.The Voice of FinlandNelonenpe17.2.2023 20:02138 000109 00016 %36 %
12.Seitsemän uutisetMTV3ma20.2.2023 18:57137 000109 00016 %50 %
13.Kymmenen uutisetMTV3ti21.2.2023 21:56152 000108 00016 %42 %
14.Ampumahiihdon MM, N viestiYLE TV2la18.2.2023 15:56142 000107 00016 %61 %
15.Hiihdon MM, parisprinttihiihdon karsintaYLE TV2su26.2.2023 12:25141 000107 00016 %64 %
16.Urheilustudio, Hiihdon MM 2023YLE TV2su26.2.2023 15:25140 000106 00015 %61 %
17.A-studioYLE TV1ma27.2.2023 21:00161 000105 00015 %41 %
18.Hiihdon MM, yhdistetty HS 100, sekajoukkueYLE TV2su26.2.2023 13:27136 000104 00015 %66 %
19.Hiihdon MM, 10 km (v) NYLE TV2ti28.2.2023 13:28120 000101 00015 %80 %
20.Hiihdon MC, N viestiYLE TV2su5.2.2023 11:58139 000100 00015 %64 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.