Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Myyntimies Jethroto27.11.2014 20:02263 000171 0004 %9 %
2.Elokuva: Battleshipla1.11.2014 21:04408 000162 0003 %9 %
3.Elokuva: Rambo - taistelijake5.11.2014 21:03336 000133 0003 %7 %
4.Elokuva: Polly tuli kuvioihinla8.11.2014 21:01295 000125 0003 %7 %
5.Elokuva: Rambo - taistelija 3 ke19.11.2014 21:00318 000111 0002 %6 %
6.Elokuva: Salakuljettajala29.11.2014 21:00236 000108 0002 %6 %
7.Elokuva: Gladiaattoripe14.11.2014 21:00313 000101 0002 %6 %
8.Elokuva: Rambo - taistelija 2ke12.11.2014 21:00287 00099 0002 %5 %
9.Elokuva: Magic Mikela15.11.2014 21:00243 00096 0002 %5 %
10.Elokuva: Just Go With Itla22.11.2014 21:00270 00091 0002 %5 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.