Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, syyskuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers 11 Veteran Carma29.9.2014 21:0025 00019 0000 %1 %
2.Fast N' Loud (Season 2) Gas Monkey Bandima1.9.2014 22:0026 00018 0000 %1 %
3.Wheeler Dealers 11 AUDI Ttma8.9.2014 21:0027 00017 0000 %1 %
4.Fast N' Loud (Season 2) Aaron's Falcon Rma15.9.2014 22:0123 00016 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers 11 Jaguar Xjcma1.9.2014 21:0026 00014 0000 %1 %
6.Baggage Battles (Series 4) Episode 7ti9.9.2014 19:3122 00014 0000 %1 %
7.Toy Hunters S2 Episode 11ke17.9.2014 19:0126 00014 0000 %1 %
8.Overhaulin' 2012 Rick Fontana's 1967 Forke17.9.2014 18:0019 00013 0000 %1 %
9.Rising: Rebuilding Ground Zero Reclaiminsu21.9.2014 09:3322 00013 0000 %3 %
10.Dual Survival (Season 4) Episode 4pe19.9.2014 16:0024 00013 0000 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.