Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, syyskuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Johnny English - Uudestisyntynyke3.9.2014 21:02438 000169 0004 %10 %
2.Elokuva: Mamma Mia!la27.9.2014 21:01416 000145 0003 %8 %
3.Meidän perheen tähdetma1.9.2014 20:04283 000132 0003 %7 %
4.Elokuva: Men in Black II - Miehet mustisma29.9.2014 21:01357 000122 0003 %7 %
5.Elokuva: 2012pe5.9.2014 21:00358 000109 0002 %8 %
6.Elokuva: Itse ilkimysma8.9.2014 21:02302 000106 0002 %7 %
7.Elokuva: Johnny Englishti2.9.2014 21:00323 000106 0002 %6 %
8.Elokuva: Robin Hoodpe12.9.2014 21:00384 000105 0002 %8 %
9.Elokuva: Terminator - pelastussu21.9.2014 21:00341 000104 0002 %6 %
10.Elokuva: Tintin seikkailut: Yksisarvisensu28.9.2014 17:54266 00097 0002 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.