Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Seuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, elokuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Meidän perheen tähdetma25.8.2014 20:01327 000199 0004 %11 %
2.Elokuva: Jurassic Parksu3.8.2014 21:00333 000123 0003 %9 %
3.Elokuva: The Change-Upla23.8.2014 21:01287 000118 0002 %8 %
4.Elokuva: Hurjapäät 4su31.8.2014 21:00329 000104 0002 %6 %
5.Elokuva: Bad Teacherti12.8.2014 21:00318 000102 0002 %6 %
6.Elokuva: Cape Fearma18.8.2014 21:04308 000101 0002 %8 %
7.Elokuva: Armoton maati5.8.2014 21:00317 00092 0002 %8 %
8.Elokuva: Cliffhanger - kuilun partaallake27.8.2014 21:00366 00091 0002 %6 %
9.Elokuva: Lomaterapiaape22.8.2014 21:00317 00089 0002 %7 %
10.Elokuva: World Invasion: Battle Los Angeke20.8.2014 21:02275 00088 0002 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.