Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, tammikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Edge Of Alaska Episode 1ti6.1.2015 22:0032 00023 0000 %1 %
2.Buying Alaska (Season 3a) Log Homes And ke7.1.2015 20:0026 00019 0000 %1 %
3.Fat N' Furious: Rolling Thunder Rustbeltma5.1.2015 19:0031 00019 0000 %1 %
4.One Day In Auschwitzsu25.1.2015 21:1120 00017 0000 %1 %
5.Fast N' Loud (Season 3) One Cool Impalama12.1.2015 22:0028 00016 0000 %1 %
6.Fast N' Loud (Season 3) Shorty Short Vw ma5.1.2015 22:0024 00016 0000 %1 %
7.Buying Alaska (Season 3a) Episode 16ke21.1.2015 20:3016 00015 0000 %1 %
8.Buying Alaska (Season 3a) Episode 15ke21.1.2015 20:0027 00015 0000 %1 %
9.Gold Rush (Season 5) From The Ashesti6.1.2015 21:0026 00015 0000 %1 %
10.Yukon Men (Season 3) Episode 7pe30.1.2015 21:0026 00015 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.