Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle Uutisetma2.2.2015 20:301 255 0001 057 00022 %47 %
2.Urheiluruutuma2.2.2015 20:55906 000934 00019 %43 %
3.Hiihdon MM: Sprinttihiihdotto19.2.2015 17:001 261 000912 00019 %65 %
4.Uutisvuotola14.2.2015 21:31839 000750 00016 %38 %
5.A-studioma2.2.2015 21:00960 000740 00015 %37 %
6.Doc Martin (7)ma16.2.2015 17:10904 000738 00015 %56 %
7.Yle Uutiset alueeltasima2.2.2015 18:22721 000733 00015 %48 %
8.Akuuttima23.2.2015 18:30818 000674 00014 %41 %
9.YleLeaksla21.2.2015 21:15713 000660 00014 %31 %
10.MOT: Bensowin säätiön ryöstöma2.2.2015 20:00835 000645 00013 %32 %
11.100 päivää ilman viinaasu1.2.2015 18:45916 000624 00013 %36 %
12.MOT: Ääniä perus-Suomestama23.2.2015 20:00766 000613 00013 %29 %
13.MOT: Jäteparonin likabisnesma9.2.2015 19:59784 000561 00012 %28 %
14.Suomi on venäläinensu1.2.2015 18:15725 000556 00012 %34 %
15.Hiihdon MM: Yhdistetyn hiihtope20.2.2015 17:00858 000550 00011 %46 %
16.Arto Nybergsu22.2.2015 18:45784 000550 00011 %29 %
17.Yle esittää: Radio Suomipe13.2.2015 17:56492 000548 00011 %43 %
18.Uuden Musiikin Kilpailuma2.2.2015 17:56452 000534 00011 %42 %
19.Kettu (12)su8.2.2015 19:30751 000534 00011 %27 %
20.Puoli seitsemänti3.2.2015 18:30693 000530 00011 %36 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.