Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle Uutisetma2.3.2015 20:301 216 0001 022 00021 %45 %
2.Urheiluruutuma23.3.2015 20:54859 000883 00018 %42 %
3.Doc Martin (7)ma9.3.2015 17:10922 000756 00016 %60 %
4.Uutisvuotola21.3.2015 21:30854 000739 00015 %36 %
5.Yle Uutiset alueeltasima16.3.2015 18:22740 000739 00015 %50 %
6.MOT: Muistisairas yksin kotonama9.3.2015 20:00791 000665 00014 %31 %
7.YleLeaksla21.3.2015 21:15699 000656 00014 %32 %
8.MOT: Väriä hiuksiin myrkkyä uhmatenma2.3.2015 20:01807 000631 00013 %30 %
9.MOT: Bensowin säätiön viimeinen salaisuusma23.3.2015 20:00786 000631 00013 %31 %
10.Akuuttima23.3.2015 18:30765 000603 00013 %40 %
11.A-studioma16.3.2015 21:00771 000591 00012 %27 %
12.A-studio: Talkto19.3.2015 21:05936 000582 00012 %28 %
13.Arto Nybergsu22.3.2015 18:45847 000577 00012 %32 %
14.Isä Brown ja hänen laumansa (12)ke18.3.2015 17:10774 000560 00012 %52 %
15.Scott & Bailey (12)la21.3.2015 19:40722 000538 00011 %30 %
16.Puoli seitsemänti24.3.2015 18:29648 000537 00011 %36 %
17.Suomi on venäläinensu1.3.2015 18:15665 000514 00011 %31 %
18.Dokumenttiprojekti: Ulvilan murhamysteeri (16)ma16.3.2015 21:30777 000505 00010 %28 %
19.MOT: 100 tunnissa melkein poliisiksima30.3.2015 19:59648 000499 00010 %25 %
20.Avara luonto: Aavekarhuja etsimässä la21.3.2015 18:45856 000498 00010 %35 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.