Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Ajankohtaisohjelmat, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.A-studioYLE TV1ma16.3.2015 21:00771 000591 00012 %27 %
2.A-studio: TalkYLE TV1to19.3.2015 21:05936 000582 00012 %28 %
3.Vaalit 2015: Kahdeksan puheenjohtajaaMTV3ke18.3.2015 20:051 182 000580 00012 %28 %
4.Vaalit 2015: Kuumat nimetMTV3ti24.3.2015 20:061 185 000558 00012 %25 %
5.Eduskuntavaalit 2015: Antti Rinne SDPYLE TV1ke25.3.2015 21:05718 000477 00010 %24 %
6.PressiklubiYLE TV1pe20.3.2015 20:00571 000440 0009 %22 %
7.Eduskuntavaalit 2015: Ville Niinistö VihrYLE TV1ma30.3.2015 21:00690 000406 0008 %19 %
8.Ajankohtainen kakkonenYLE TV2ti10.3.2015 21:00552 000361 0007 %15 %
9.Eduskuntavaalit 2015: Päivi Räsänen KDYLE TV1pe27.3.2015 21:00586 000355 0007 %17 %
10.Ulkolinja: Putinin oma tieYLE TV1to5.3.2015 22:00520 000343 0007 %23 %
11.Eduskunnan kyselytuntiYLE TV1to5.3.2015 16:00460 000304 0006 %50 %
12.Ylen aamu-tvYLE TV1la28.3.2015 09:04448 000290 0006 %57 %
13.YkkösaamuYLE TV1la14.3.2015 10:05312 000251 0005 %50 %
14.Studio55.fiMTV3ma30.3.2015 09:04225 000167 0003 %40 %
15.Ylen aamu-tv: Tänään otsikoissaYLE TV1ti24.3.2015 15:15257 000166 0003 %39 %
16.Suuri JournalistipalkintoMTV3ke11.3.2015 20:04442 000165 0003 %8 %
17.Ulkolinja: Isisin saartama kaupunki (12)YLE TV1to19.3.2015 22:01317 000153 0003 %11 %
18.Huomenta Suomi 3MTV3to26.3.2015 07:27234 000128 0003 %30 %
19.Silminnäkijä: 74 surmattua lastaYLE TV2to26.3.2015 20:00188 000127 0003 %6 %
20.Huomenta Suomi 5MTV3to5.3.2015 08:27221 000125 0003 %30 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.