Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten 50 km (p)su1.3.2015 14:251 617 0001 086 00023 %73 %
2.Ampumahiihdon MM : Naisten 15 kmke11.3.2015 18:061 554 000844 00018 %46 %
3.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajosu8.3.2015 16:491 186 000802 00017 %53 %
4.Ampumahiihdon MM : Naisten pikamatkala7.3.2015 17:091 292 000786 00016 %54 %
5.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtösu15.3.2015 14:151 039 000782 00016 %71 %
6.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtösu22.3.2015 12:58931 000778 00016 %67 %
7.Talvistudiosu1.3.2015 17:04981 000762 00016 %48 %
8.Salpausselän kisat: Sprinttihiihtola7.3.2015 15:221 047 000662 00014 %61 %
9.Ampumahiihdon MM : Sekaviestito5.3.2015 18:121 065 000622 00013 %36 %
10.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajola21.3.2015 14:56785 000618 00013 %68 %
11.Salpausselän kisat: Naisten 10 kmsu8.3.2015 12:18965 000604 00013 %61 %
12.Salpausselän kisat: Mäkihyppysu8.3.2015 14:56971 000580 00012 %53 %
13.Ampumahiihdon MM : Miesten takaa-ajosu8.3.2015 13:43864 000580 00012 %61 %
14.Ampumahiihdon MM : Naisten viestipe13.3.2015 18:081 014 000568 00012 %34 %
15.Salpausselän kisat: Miesten 15 km su8.3.2015 10:06989 000532 00011 %59 %
16.Ampumahiihdon MM : Miesten pikamatkala7.3.2015 13:43857 000529 00011 %63 %
17.Syke (12)ke11.3.2015 21:00672 000528 00011 %22 %
18.Hiihdon Suomen Cup : Miesten viestisu22.3.2015 14:02765 000504 00010 %50 %
19.Ampumahiihdon MM : Miesten yhteislähtösu15.3.2015 17:06637 000470 00010 %38 %
20.Urheiluviikonloppusu22.3.2015 13:46553 000465 00010 %46 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.