Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Nelonen, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.The Voice of Finlandpe13.2.2015 19:591 264 000763 00016 %38 %
2.Loirinuotiollasu15.2.2015 20:00822 000563 00012 %26 %
3.Elokuva: Lomallama23.2.2015 21:00700 000351 0007 %19 %
4.Kenope13.2.2015 21:55283 000349 0007 %20 %
5.Suomen huutokauppakeisarike11.2.2015 20:00589 000322 0007 %16 %
6.Adoptoidutto5.2.2015 21:01448 000273 0006 %14 %
7.Elokuva: Kummeli kultakuumema9.2.2015 21:00721 000257 0005 %16 %
8.Elokuva: Häjytma16.2.2015 21:00660 000255 0005 %15 %
9.MasterChef VIPti10.2.2015 19:59404 000254 0005 %13 %
10.Elokuva: Knight & Daype6.2.2015 21:28695 000252 0005 %19 %
11.Beck: Hirviöti10.2.2015 22:00445 000246 0005 %21 %
12.Hauskat kotivideotpe20.2.2015 19:00514 000244 0005 %14 %
13.Beck: Pimeyden jäljetti24.2.2015 21:58427 000239 0005 %19 %
14.Beck: Kuoleman kuriiritti3.2.2015 22:00419 000224 0005 %20 %
15.Elokuva: Hei, me lennetään!pe13.2.2015 21:58617 000223 0005 %18 %
16.Holmes NYCti10.2.2015 21:00336 000219 0005 %10 %
17.Elokuva: Unbreakable - särkymätönsu1.2.2015 21:01518 000213 0004 %12 %
18.Beck: Mahtimiesti17.2.2015 22:00374 000213 0004 %18 %
19.Tuurito19.2.2015 18:58443 000204 0004 %13 %
20.Elokuva: In Timesu22.2.2015 21:01562 000203 0004 %13 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.