Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 3-vuotiaat, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 182 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1ma2.2.2015 20:301 259 0001 061 00020 %47 %
2.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:161 276 000962 00019 %67 %
3.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:551 317 000953 00018 %75 %
4.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:271 389 000938 00018 %68 %
5.KingiMTV3la28.2.2015 19:291 401 000936 00018 %42 %
6.UrheiluruutuYLE TV1ma2.2.2015 20:55908 000936 00018 %42 %
7.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:001 266 000917 00018 %62 %
8.Salatut elämätMTV3ma16.2.2015 19:291 049 000846 00016 %45 %
9.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:571 139 000822 00016 %71 %
10.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:241 302 000800 00015 %64 %
11.The Voice of FinlandNelonenpe13.2.2015 19:591 332 000795 00015 %39 %
12.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:231 215 000788 00015 %77 %
13.UutisvuotoYLE TV1la14.2.2015 21:31841 000752 00015 %38 %
14.A-studioYLE TV1ma2.2.2015 21:00962 000743 00014 %36 %
15.Doc Martin (7)YLE TV1ma16.2.2015 17:10907 000740 00014 %54 %
16.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:231 044 000735 00014 %78 %
17.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma2.2.2015 18:22723 000735 00014 %48 %
18.Hiihdon MM: Naisten 10 km (v)YLE TV2ti24.2.2015 14:26967 000728 00014 %76 %
19.TalvistudioYLE TV2la28.2.2015 15:44853 000710 00014 %60 %
20.Seitsemän UutisetMTV3ti17.2.2015 18:56911 000686 00013 %42 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.