Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-v. miehet, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 45–64v
Väestö: 742 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:16319 000235 00032 %75 %
2.Yle UutisetYLE TV1ma23.2.2015 20:30268 000234 00032 %52 %
3.UrheiluruutuYLE TV1ma2.2.2015 20:55227 000232 00031 %53 %
4.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:00282 000207 00028 %82 %
5.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:27297 000204 00028 %76 %
6.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:24296 000191 00026 %73 %
7.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:55271 000188 00025 %75 %
8.Doc Martin (7)YLE TV1ma16.2.2015 17:10204 000174 00024 %71 %
9.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:57256 000171 00023 %77 %
10.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:23234 000167 00023 %81 %
11.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.2.2015 13:57214 000166 00022 %67 %
12.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:23278 000164 00022 %84 %
13.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma16.2.2015 18:22172 000163 00022 %58 %
14.A-studioYLE TV1ma2.2.2015 21:00218 000160 00022 %39 %
15.KingiMTV3la28.2.2015 19:29225 000159 00021 %39 %
16.UutisvuotoYLE TV1la14.2.2015 21:31175 000158 00021 %41 %
17.Hiihdon MM: Yhdistetyn viestihiihtoYLE TV2su22.2.2015 16:51203 000146 00020 %49 %
18.TalvistudioYLE TV2su22.2.2015 16:33167 000143 00019 %50 %
19.Kymmenen UutisetMTV3pe27.2.2015 22:00173 000142 00019 %43 %
20.MOT: Ääniä perus-SuomestaYLE TV1ma23.2.2015 20:00181 000142 00019 %36 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.