Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 10-v. miehet, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 10+
Väestö: 2 358 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:16719 000544 00023 %70 %
2.Yle UutisetYLE TV1ma2.2.2015 20:30630 000533 00023 %50 %
3.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:00686 000516 00022 %74 %
4.UrheiluruutuYLE TV1ma2.2.2015 20:55490 000500 00021 %48 %
5.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:27728 000489 00021 %73 %
6.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:55682 000489 00021 %77 %
7.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:24732 000456 00019 %68 %
8.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:23677 000431 00018 %83 %
9.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:57586 000424 00018 %76 %
10.Hiihdon MM: Naisten 10 km (v)YLE TV2ti24.2.2015 14:26537 000406 00017 %80 %
11.A-studioYLE TV1ma2.2.2015 21:00520 000400 00017 %42 %
12.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:23581 000399 00017 %79 %
13.KingiMTV3la21.2.2015 19:30577 000397 00017 %39 %
14.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.2.2015 13:57487 000390 00017 %68 %
15.TalvistudioYLE TV2su22.2.2015 16:33434 000375 00016 %54 %
16.UutisvuotoYLE TV1la14.2.2015 21:31409 000368 00016 %40 %
17.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma2.2.2015 18:22359 000365 00015 %54 %
18.Hiihdon MM: Miesten 15 km (v)YLE TV2ke25.2.2015 14:20557 000360 00015 %78 %
19.Hiihdon MM: Yhdistetyn viestihiihtoYLE TV2su22.2.2015 16:51523 000359 00015 %49 %
20.Doc Martin (7)YLE TV1ma16.2.2015 17:10418 000341 00014 %60 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.