Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-vuotiaat, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 45–64-vuotiaat
Väestö: 1 490 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1ma2.2.2015 20:30516 000421 00028 %51 %
2.UrheiluruutuYLE TV1ma9.2.2015 20:55366 000379 00025 %52 %
3.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:16488 000364 00024 %70 %
4.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:27514 000350 00023 %73 %
5.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:00483 000339 00023 %70 %
6.Doc Martin (7)YLE TV1pe13.2.2015 17:10392 000336 00023 %69 %
7.KingiMTV3la28.2.2015 19:29483 000326 00022 %39 %
8.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:55462 000323 00022 %74 %
9.The Voice of FinlandNelonenpe13.2.2015 19:59528 000321 00022 %41 %
10.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:24486 000304 00020 %68 %
11.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma2.2.2015 18:22301 000297 00020 %51 %
12.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:57433 000293 00020 %73 %
13.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:23395 000282 00019 %80 %
14.LoirinuotiollaNelonensu15.2.2015 20:00386 000280 00019 %32 %
15.UutisvuotoYLE TV1la14.2.2015 21:31312 000278 00019 %36 %
16.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:23452 000275 00018 %79 %
17.Kymmenen UutisetMTV3pe27.2.2015 22:00327 000263 00018 %39 %
18.Salatut elämätMTV3ma16.2.2015 19:29317 000263 00018 %43 %
19.Hiihdon MM: Yhdistetyn viestihiihtoYLE TV2su22.2.2015 16:51380 000254 00017 %46 %
20.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.2.2015 13:57324 000254 00017 %62 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.