Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 3-v. miehet, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 3+
Väestö: 2 542 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:16730 000549 00022 %70 %
2.Yle UutisetYLE TV1ma2.2.2015 20:30633 000535 00021 %49 %
3.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:00691 000520 00020 %71 %
4.UrheiluruutuYLE TV1ma2.2.2015 20:55492 000502 00020 %47 %
5.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:55693 000497 00020 %76 %
6.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:27743 000497 00020 %73 %
7.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:24741 000461 00018 %67 %
8.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:23681 000434 00017 %83 %
9.KingiMTV3la7.2.2015 19:30683 000427 00017 %40 %
10.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:57595 000427 00017 %75 %
11.Hiihdon MM: Naisten 10 km (v)YLE TV2ti24.2.2015 14:26544 000411 00016 %79 %
12.A-studioYLE TV1ma2.2.2015 21:00522 000402 00016 %41 %
13.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:23588 000401 00016 %79 %
14.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.2.2015 13:57498 000397 00016 %68 %
15.TalvistudioYLE TV2su22.2.2015 16:33440 000381 00015 %54 %
16.UutisvuotoYLE TV1la14.2.2015 21:31411 000370 00015 %40 %
17.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma2.2.2015 18:22361 000368 00014 %54 %
18.Hiihdon MM: Miesten 15 km (v)YLE TV2ke25.2.2015 14:20562 000363 00014 %77 %
19.Hiihdon MM: Yhdistetyn viestihiihtoYLE TV2su22.2.2015 16:51530 000362 00014 %48 %
20.Doc Martin (7)YLE TV1ma16.2.2015 17:10420 000343 00013 %59 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.